Sista november lämnade vi ifrån oss nycklarna till lägenheten i Stockholm. Efter korta stopp i London och Málaga blev det Fuengirola i några månader, sen Barcelona och Stockholm några veckor. Sista april flyttade vi in i aticon på C/ Balboa, 15, Barceloneta, 08003 Barcelona, nu med förstahandskontrakt. Hemma är här där man är, för här har man alltid med sig.
måndag 24 oktober 2011
söndag 18 september 2011
onsdag 14 september 2011
måndag 12 september 2011
lördag 10 september 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


